جدایی

جدایی فرهاد از شیرین

تنهایی هیچ چیزی که نداشته باشد آدم شاعر میشود اگرم شاعر نشود کپی کار خوب و زبردستی میشود! در تنهایی آدم کلی ترانه جدایی و غصه دار میشنود که ترانه سرا خود را در قالب ارسطو و افلاتون تصور کرده و جملاتی را بر دفتر مشق ترانه می آورد که باید سال ها به آن خیره شد!

یکی از جملات قصار این است که شکست من پیروزی تو نیست

شادمهر عزیز در یونان باستان این جمله را بر تخته سنگی نوشته و امروز برای ما میخواند یا بدانیم و بدانند که شکست من پیروزی تو نیست...

شاید باید به طرف بگویم این همه تلاش میکنی تا من را خوار و حقیر جلوه دهی بدان که شکست من پیروزی تو نیست!!

این روزهای تنهایی که در جدایی سپری میکنم درس های زیادی بمن آموخته شاید در آینده پس از تعریف داستان رسیدنم به این حال روز بنویسم تا از یادم نرود که چه بر من کرد...

فرهاد فرهاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی